Gestoria en Abrera

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Abrera, ubicada a Catalunya, oficialment hi habiten 11521 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria assisteix a aportar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar governada per un gestor col·legiat. Son, per tant, una indiscreptible assistència a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Per això, faenegen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Abrera

Segons l’ordenament vigent, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , delimita amb tota claredat allò que és un gestor. Es tracta d’un professional comanda de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un estipendi. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles tasques que calgui una tècnica jurídica. Si bé, quan si requereixen aquests suports, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de ser necessari. Això és així, molts cops en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que farà per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Abrera

Tot i que una gestoria correntment a més col·labora, cal accentuar una sèrie de diferències. Per exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada tot just dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

A més, per descobrir una mica més les coses diferents, cal dir que la funció fonamental d’una assessoria radica a proposar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les carpetes més importants són la fiscal, la laboral i la comptable. Així, normalment els assessors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus clients (mitjançant de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sense cessar al dia els seus representats de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apuntàvem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència principals, es sol·licita ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més elemental) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. D’aquesta manera, s’han de passar les proves pertinents plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Referent a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Això no obstant es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar indistintament amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de avisar a l’instant al Col·legi Professional associat. També, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de del local, ho hauria de constar al Col·legi. En conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos addicionals de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les normes que hem descrit amb antelació. Tanmateix, com també hem enunciat, en cas de comptar amb una aportació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de pressa en contacte amb un advocat o un notari.