Gestoria en Agramunt

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Agramunt, situada a Catalunya, ara mateix hi resideixen 5351 veïns i veïnes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria serveix per procurar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Igualment, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un gestor col·legiat. Son, així que, una magnifíca col·laboració a petites i mitjanes empreses, així com a autònoms sense treballadors a càrrec. Aleshores, faenegen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Agramunt

De manera oficial, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , descriu amb tot detall allò que és un gestor. És d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Queden fora de la seva competència, totes aquelles feines que necessitin una tècnica jurídica. Si bé, en el moment que si requereixen aquests serveis, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol·licitar en cas de necessitat. Això és així, molts cops en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En síntesi, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Agramunt

Encara que una gestoria com a regla general a més fa d’assessorament, cal recalcar una sèrie de particularitats. En aquest cas, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada solament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

I, per descobrir una mica més les coses diferents, cal dir que la funció principal d’una assessoria consisteix a orientar les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les especialitats fonamentals són la fiscal, la laboral i la comptable. Així que, ordinàriament els gestors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus clients (a través de correus electrònics o telèfon) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut a tot hora al dia els seus protegits de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència bàsiques, es requereix ser espanyol o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Tantmateix, s’han de passar les proves obligatòries indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Referent a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Si bé es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar igualment amb una seu física. En cas de modificar de domicili social, s’ha de apuntar de seguida al Col·legi Professional que toqui. També, si es realitzés qualsevol gestió fora de del despatx, ho hauria de notar al Col·legi. De manera que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos adjunts de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem tractat a l’article. Malgrat tot, com també hem tractat, en cas de comptar amb una assistència puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran immediatament en contacte amb un advocat o un notari.