Gestoria en Alacant

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Alacant, que es troba a Comunitat Valenciana, ara mateix hi habiten 334757 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria contribueix a donar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Per tant, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, per aix√≤, una gran auxili a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Igualment, faenegen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Alacant

Segons la llei, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, especifica amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†√Čs d’un professional encomanat de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôunes dietes.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que requereixin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i aix√≤, quan si calen aquests serveis, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden requerir en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Alacant

Tot i que una gestoria correntment tamb√© assesora, cal puntualitzar una s√®rie de particularitats.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada exclusivament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per indagar una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ principal d’una assessoria radica a proposar les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les carpetes fonamentals s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠, normalment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus usuaris (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat moltes vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut a tot hora al dia els seus representats de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits b√†siques, es requereix ser espanyol o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per aix√≤, s’han de aprovar les proves corresponents marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

A prop√≤rit de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Malgrat aix√≤ es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar addicionalment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de despla√ßament de domicili social, s’ha de declarar de pressa al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de del local, ho hauria de comunicar al Col¬∑legi.¬†Per aix√≤, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden disposar despatxos afegits de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem indicat abans. Per això, com també hem assenyalat, en cas de comptar amb una reforç puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de seguida en contacte amb un advocat o un notari.