La ciutat de Aldaia, que es troba a Comunitat Valenciana, segons les nostres dades compta amb 29914 individus.
LA TEVA GESTORIA
Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.
Laboral – Fiscal – Jurídica
Una gestoria serveix per portar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. D’aquesta manera, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar governada per un gestor col·legiat. Son, aleshores, una notable ajut a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Així que, treballen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.
Què és una gestoria i com trobar-la en Aldaia
Segons la llei, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , concreta amb tota claredat allò que són els gestors. Es tracta d’un professional encarregat de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’un jornal. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles accions que demandi una tècnica jurídica. Si bé, quan si calen aquests suports, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de ser necessari. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .
En resum, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.
Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Aldaia
Tot i que una gestoria normalment a més fa costat, cal especificar una sèrie de diferències. En aquest cas, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de temes fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada exclusivament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).
A més, per llistar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció fonamental d’una assessoria és a presentar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les carpetes fonamentals són la fiscal, la laboral i la comptable. Aleshores, correntment els assessors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus usuaris (a través de correus electrònics o telèfon) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat principalment amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut contínuament al dia els seus clients de les darreres noves.
Requisits per actuar com a gestor administratiu
Com indicàvem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació bàsic, es requereix ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. D’aquesta manera, s’han de guanyar les proves corresponents indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.
En referència a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Això no obstant es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar altrament amb una seu física. En cas de desplaçament de domicili social, s’ha de apuntar a l’acte al Col·legi Professional corresponent. Addicionalment, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de del local, ho hauria de notificar al Col·legi. Per això, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden disposar despatxos complementaris de gestors associats.
Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics
Sí, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les normes que hem descrit abans. Això no obstant, com també hem descrit, en cas de comptar amb una cooperació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de seguida en contacte amb un advocat o un notari.