Gestoria en Alella

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Alella, situada a Catalunya, oficialment hi resideixen 8859 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria ajuda a procurar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†D‚Äôaquesta manera, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, tantmateix, una excel¬∑lent assist√®ncia a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†D‚Äôaquesta manera, treballen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Alella

De manera oficial, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, il¬∑lustra amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encomanat de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun jornal.¬†Hi estan llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles feines que demani una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i aix√≤, en el moment que si calen aquests serveis, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden derivar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Alella

Encara que una gestoria ordin√†riament a m√©s assesora, cal ressaltar una s√®rie de especialitats.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria apoderada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per saber una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ b√†sica d’una assessoria rau a presentar les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les √†rees principals s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Per tant, normalment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus usuaris (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sempre al dia els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ principals, es demana ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s elemental) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per tant, s’han de excedir les proves corresponents plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En relaci√≥ amb a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de manifestar a l‚Äôinstant al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†Aix√≠ mateix, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de la seu, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†De manera que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos afegits de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi els requisits que s’han puntualitzat a l’article. Nogensmenys, com també hem indicat, en cas de comptar amb una assistència puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.