Gestoria en Alginet

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Alginet, situada a Comunitat Valenciana, actualment compta amb 13226 individus.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria té la missió de facilitar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un gestor col·legiat. Suposen, aleshores, una sensacional suport a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Igualment, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Alginet

Legalment, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , detalla amb tota claredat allò que és un gestor. Es tracta d’un professional comanda de fer tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Hi estan llevades de la seva competència, totes aquelles tasques que demandi una tècnica jurídica. Tot i què, quan si es necessiten aquests serveis, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol·licitar en cas de ser necessari. Això és així, principalment en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, per exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Alginet

Tot i que una gestoria usualment també assesora, cal recalcar una sèrie de especialitats. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada de forma exclusiva dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per descobrir una mica més les diferències, cal dir que la funció primera d’una assessoria radica a presentar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les especialitats més importants són la fiscal, la laboral i la comptable. Per això, correntment els gestors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus clients (mitjançant de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sense parar al dia els seus clients de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits bàsiques, es sol·licita ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més elemental) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. D’aquesta manera, s’han de guanyar les proves pertinents marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Referent a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Malgrat això es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de advertir immediatament al Col·legi Professional corresponent. A més, si es realitzés qualsevol gestió a fora de del local, ho hauria de notar al Col·legi. De manera que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden obrir despatxos suplementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem descrit a l’article. No obstant això, com també hem ressenyat, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran ràpidament en contacte amb un advocat o un notari.