Gestoria en Almassora

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Almassora, situada a Comunitat Valenciana, oficialment té 24963 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria t√© la missi√≥ de procurar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Per tant, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aleshores, una portentosa ajuda a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠ que, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Almassora

De manera oficial, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, apunta amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†Es tracta d’un professional comanda de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d’uns honoraris.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles feines que demandi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Si b√©, en el moment que si es necessiten aquests refor√ßos, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, moltes vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En conclusi√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Almassora

Tot i que una gestoria com a regla general a m√©s assesora, cal formular una s√®rie de trets.¬†Per exemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per saber una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ crucial d’una assessoria √©s a advertir les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les especialitats b√†siques s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ doncs, com a regla general els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus clients (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut cont√≠nuament informats els seus representats de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits b√†sic, es necessari ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s elemental) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per tant, s’han de superar les proves obligat√≤ries marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En refer√®ncia a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Tot i qu√® es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar altrament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de avisar a l‚Äôinstant al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del local, ho hauria de constar al Col¬∑legi.¬†En conseq√ľ√®ncia, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden disposar despatxos accessoris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En veritat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han enunciat amb antelació. No obstant això, com també hem descrit, en cas de comptar amb una aportació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de forma immediata en contacte amb un advocat o un notari.