Gestoria en Almussafes

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Almussafes, emplaçada a Comunitat Valenciana, oficialment té 7459 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria serveix per facilitar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Per això, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un gestor col·legiat. Son, per això, una genial cobertura a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. D’aquesta manera, treballen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Almussafes

De manera oficial, a l’article 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , delimita amb tota claredat allò que és un gestor. Es tracta d’un professional encarregat de fer tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Hi estan llevades de la seva competència, totes aquelles iniciatives que exigeixi una tècnica jurídica. Tot i què, quan si requereixen aquests serveis, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden convidar en cas de necessitar-ho. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, per exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Almussafes

Encara que una gestoria usualment també col·labora, cal destacar una sèrie de especialitats. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per la seva part, la gestoria com a tal estaria apoderada tan sols dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

A més, per explorar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció important d’una assessoria consisteix a aconsellar les millors opcions als clients en un tema concret. Les disciplines bàsiques són la fiscal, la laboral i la comptable. Aleshores, per sistema els gestors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus representats (mitjançant de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat moltes vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sense parar informats els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació principals, cal ser espanyol o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més ressenyable) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. D’aquesta manera, s’han de excedir les proves obligatòries marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

En relació amb a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i això es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de advertir de seguida al Col·legi Professional associat. També, si es realitzés qualsevol gestió a fora de la seu, ho hauria de comunicar al Col·legi. Consegüentment, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden tenir despatxos complementaris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En veritat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que s’han descrit més amunt. Tot amb tot, com també hem descrit, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.