Gestoria en Alpicat

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Alpicat, que està a Catalunya, segons els cens té 5020 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria ajuda a aportar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Igualment, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar gestionada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aleshores, una notable suport a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aleshores, actuen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Alpicat

Legalment, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, defineix amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional comanda de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que demandi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Si b√©, en el moment que si calen aquests suports, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden convidar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En conclusi√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Alpicat

Tot i que una gestoria per sistema tamb√© col¬∑labora, cal emfatitzar una s√®rie de especialitats.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada √ļnicament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per descobrir una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ rellevant d’una assessoria radica a il¬∑lustrar les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les especialitats m√©s importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aleshores, en general els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus protegits (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense cessar al dia els seus protegits de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia crucial, es necessari ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per tant, s’han de excedir les proves pertinents indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En refer√®ncia a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar addicionalment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de alteraci√≥ de domicili social, s’ha de apuntar al moment al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del despatx, ho hauria de constar al Col¬∑legi.¬†De manera que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos complementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem ressenyat amb antelació. Per això, com també hem descrit, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.