Gestoria en Altea

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Altea, ubicada a Comunitat Valenciana, ara mateix hi resideixen 23780 habitants.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria assisteix a administrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar gestionada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aleshores, una majestuosa auxili a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠ que, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Altea

De forma oficial, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, detalla amb tot detall all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional comanda de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que demani una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i aix√≤, en el moment que si s√≥n necessaris aquests refor√ßos, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden demanar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Altea

Encara que una gestoria com a regla general a m√©s col¬∑labora, cal destacar una s√®rie de particularitats.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria encarregada tot just dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per saber una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ primera d’una assessoria radica a recomanar les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les √†rees fonamentals s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ doncs, correntment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus protegits (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut constantment informats els seus clients de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ cabdal, es necessari ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠, s’han de guanyar les proves pertinents plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Quant a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de despla√ßament de domicili social, s’ha de advertir seguidament al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de la seu, ho hauria de avisar al Col¬∑legi.¬†Aix√≠ que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden disposar despatxos adjunts de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Sí, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem puntualitzat abans. Malgrat tot, com també hem ressenyat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’acte en contacte amb un advocat o un notari.