Gestoria en Alzira

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Alzira, situada a Comunitat Valenciana, actualment hi habiten 44690 individus.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria contribueix a facilitar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un gestor col·legiat. Son, així doncs, una excel·lent cobertura a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Tantmateix, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Alzira

Oficialment, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , il·lustra amb tota claredat allò que és un gestor. És d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Hi estan llevades de la seva competència, totes aquelles tasques que demani una tècnica jurídica. Desgrat de, en el moment que si es necessiten aquests reforços, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden cridar en cas de necessitar-ho. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que farà per nosaltres serà, sense anar més lluny, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Alzira

Encara que una gestoria com a regla general també fa d’assessorament, cal posar en relleu una sèrie de especialitats. Per exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada tot just dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

I, per descobrir una mica més les coses diferents, cal dir que la funció sobresortint d’una assessoria rau a presentar les millors opcions als clients en un tema concret. Les carpetes fonamentals són la fiscal, la laboral i la comptable. Així doncs, usualment els assessors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus clients (mitjançant de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut contínuament al dia els seus protegits de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació crucial, es demana ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més ressenyable) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així, s’han de superar les proves obligatòries indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Entorn de a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i això es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar indistintament amb una seu física. En cas de canviar de domicili social, s’ha de comunicar ràpidament al Col·legi Professional oportú. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió fora de del local, ho hauria de notar al Col·legi. En Conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos accessoris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem desgranat al principi. Tanmateix, com també hem ressenyat, en cas de comptar amb una servei puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’instant en contacte amb un advocat o un notari.