Gestoria en Barcelona

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Barcelona, que es troba a Catalunya, segons el darrer cens compta amb 1621537 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per subministrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Per aix√≤, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, per tant, una formidable suport a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per tant, treballen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Barcelona

De manera oficial, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, explica amb tota claredat all√≤ que √©s un gestor.¬†√Čs d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôuna retribuci√≥.¬†Hi estan excloses de la seva compet√®ncia, totes aquelles comandes que demandi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i aix√≤, quan si s√≥n necessaris aquests serveis, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Barcelona

Encara que una gestoria ordin√†riament tamb√© assisteix, cal especificar una s√®rie de especialitats.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada de forma exclusiva dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

I, per tenir al cap una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ superior d’una assessoria resideix a aconsellar les¬†millors opcions als usuaris¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les √†rees crucials s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†D‚Äôaquesta manera, ordin√†riament els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus protegits (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut a tot hora al dia els seus protegits de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia b√†siques, es necessari ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s necessari) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per tant, s’han de superar les proves pertinents indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Envers a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Aix√≤ no obstant es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar d‚Äôigual manera amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de alteraci√≥ de domicili social, s’ha de avisar corrents al Col¬∑legi Professional associat.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de la seu, ho hauria de constar al Col¬∑legi.¬†Per conseg√ľent, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos conjunts de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem assenyalat amb antelació. Així i tot, com també hem descrit, en cas de comptar amb una aportació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.