Gestoria en Benaguasil

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Benaguasil, emplaçada a Comunitat Valenciana, actualment hi resideixen 11011 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria assisteix a subministrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aix√≠ doncs, una meravellosa auxili a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠ doncs, faenegen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Benaguasil

Segons la llei, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, delimita amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encomanat de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun jornal.¬†Queden fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que demandi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i aix√≤, en el moment que si es necessiten aquests serveis, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol¬∑licitar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, moltes vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, posem per cas, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Benaguasil

Tot i que una gestoria normalment tamb√© fa d’assessorament, cal detallar una s√®rie de particularitats.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada tan sols dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per llistar una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ b√†sica d’una assessoria √©s a advertir les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les carpetes m√©s rellevants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Tantmateix, usualment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus clients (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense cessar informats els seus representats de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia cabdal, s‚Äôimpossa ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†D‚Äôaquesta manera, s’han de superar les proves necess√†ries indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Referent a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Tot i aix√≤ es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar altrament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de despla√ßament de domicili social, s’ha de advertir seguidament al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de la seu, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†Aix√≠ que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos afegits de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que hem enunciat abans. Això no obstant, com també hem puntualitzat, en cas de comptar amb una reforç puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’instant en contacte amb un advocat o un notari.