Gestoria en Benet√ļsser

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Benet√ļsser, situada a Comunitat Valenciana, actualment hi viuen 15313 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria assisteix a subministrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Per aix√≤, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, per tant, una formidable sosteniment a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†D‚Äôaquesta manera, treballen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Qu√® √©s una gestoria i com trobar-la en Benet√ļsser

De forma oficial, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, especifica amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional comanda de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Hi estan excloses de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que requereixin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Desgrat de, en el moment que si requereixen aquests serveis, els gestors col¬∑laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden cridar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Difer√®ncies entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gesti√≥ en Benet√ļsser

Encara que una gestoria normalment a m√©s assesora, cal especificar una s√®rie de especialitats.¬†Per exemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†En la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada exclusivament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per tenir al cap una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ principal d’una assessoria consisteix a proposar les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les branques importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†D‚Äôaquesta manera, normalment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus clients (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut cont√≠nuament informats els seus representats de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia determinant, es sol¬∑licita ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Tantmateix, s’han de superar les proves necess√†ries indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

A prop√≤rit de a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar igualment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de comunicar r√†pidament al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†Aix√≠ mateix, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de del despatx, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†Conseg√ľentment, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden obrir despatxos adjunts de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que hem enumerat amunt. Per això, com també hem enunciat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.