Gestoria en Benicarló

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Benicarló, ubicada a Comunitat Valenciana, agafant el cens té 26655 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria serveix per donar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Igualment, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un gestor col·legiat. Son, tantmateix, una excel·lent col·laboració a petites i mitjanes empreses, així com a autònoms sense treballadors a càrrec. Així que, treballen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Benicarló

Segons l’ordenament vigent, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , evoca amb tota claredat allò que és un gestor. És d’un professional encarregat de fer tràmits amb l’Administració, a canvi d’una retribució. Hi estan llevades de la seva competència, totes aquelles comandes que requereixin una tècnica jurídica. Això no obstant, quan si requereixen aquests serveis, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden derivar en cas de ser necessari. Això és així, principalment en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que farà per nosaltres serà, per exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Benicarló

Tot i que una gestoria usualment també col·labora, cal subratllar una sèrie de especialitats. Per exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada tan sols dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per saber una mica més les coses diferents, cal dir que la funció important d’una assessoria és a recomanar les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les branques principals són la fiscal, la laboral i la comptable. D’aquesta manera, ordinàriament els assessors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus protegits (a través de correus electrònics o telèfon) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut tothora al dia els seus clients de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació bàsic, s’exigeix ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Aleshores, s’han de excedir les proves obligatòries indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

En referència a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i què es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de canvi de domicili social, s’ha de declarar seguidament al Col·legi Professional oportú. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de del local, ho hauria de constar al Col·legi. En Conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden tenir despatxos accessoris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem desgranat amb antelació. Nogensmenys, com també hem ressenyat, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de seguida en contacte amb un advocat o un notari.