Gestoria en Benidorm

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Benidorm, ubicada a Comunitat Valenciana, oficialment hi viuen 71034 habitants.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria t√© la missi√≥ de subministrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Igualment, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar governada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, aix√≠ doncs, una brutal sosteniment a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Tantmateix, faenegen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Benidorm

Segons la llei, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, il¬∑lustra amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional encarregat de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d’uns honoraris.¬†Queden fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles accions que exigeixi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Si b√©, quan si s√≥n necessaris aquests refor√ßos, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Benidorm

Tot i que una gestoria usualment tamb√© fa costat, cal real√ßar una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada √ļnicament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per con√®ixer una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ crucial d’una assessoria radica a orientar les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les carpetes crucials s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Per aix√≤, usualment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus protegits (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut tothora informats els seus clients de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ b√†sic, s’exigeix ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s elemental) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Tantmateix, s’han de superar les proves pertinents marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Envers a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, encara que es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar indistintament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canviar de domicili social, s’ha de comunicar seguidament al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del despatx, ho hauria de constar al Col¬∑legi.¬†Per aix√≤, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden obrir despatxos accessoris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem descrit amunt. Amb tot i això, com també hem tractat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a tot córrer en contacte amb un advocat o un notari.