Gestoria en Benissa

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Benissa, que es troba a Comunitat Valenciana, segons les nostres dades hi viuen 13221 individus.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria té la missió de administrar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar gestionada per un gestor col·legiat. Son, tantmateix, una notable cobertura a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Aleshores, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Benissa

De forma oficial, a l’article 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , formula amb tota claredat allò que són els gestors. Es tracta d’un professional comanda de fer tràmits amb l’Administració, a canvi d’unes dietes. Hi estan llevades de la seva competència, totes aquelles comandes que necessitin una tècnica jurídica. Desgrat de, en el moment que si són necessaris aquests suports, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden requerir en cas de necessitar-ho. Això és així, molts cops en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que farà per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Benissa

Tot i que una gestoria usualment a més assesora, cal remarcar una sèrie de característiques. Per exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada de forma exclusiva dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

A més, per llistar una mica més les diferències, cal dir que la funció crucial d’una assessoria rau a avisar les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les àrees principals són la fiscal, la laboral i la comptable. Per això, per sistema els assessors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus representats (a través de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat principalment amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut en tot moment al dia els seus representats de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació principals, es sol·licita ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Per això, s’han de passar les proves obligatòries plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

En relació amb a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Això no obstant es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de comunicar a l’acte al Col·legi Professional associat. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de del despatx, ho hauria de avisar al Col·legi. De manera que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden obrir despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem enunciat al principi. Nogensmenys, com també hem ressenyat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de seguida en contacte amb un advocat o un notari.