Gestoria en Bétera

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Bétera, que està a Comunitat Valenciana, segons les nostres dades hi habiten 20740 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria contribueix a procurar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, per aix√≤, una brutal col¬∑laboraci√≥ a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per aix√≤, faenegen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Bétera

A partir de la llei, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, detalla amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†√Čs d’un professional comanda de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun jornal.¬†Queden excloses de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que exigeixi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Malgrat aix√≤, en el moment que si es necessiten aquests refor√ßos, els gestors col¬∑laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol¬∑licitar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Bétera

Tot i que una gestoria en general tamb√© fa d’assessorament, cal real√ßar una s√®rie de especialitats.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada nom√©s dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per con√®ixer una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ fonamental d’una assessoria radica a presentar les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les carpetes principals s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Tantmateix, ordin√†riament els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus usuaris (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut en tot moment al dia els seus usuaris de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia b√†sic, es demana ser espanyol o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s elemental) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per aix√≤, s’han de superar les proves necess√†ries marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

A prop√≤rit de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de modificar de domicili social, s’ha de avisar seguidament al Col¬∑legi Professional associat.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del local, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†Aix√≠, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos afegits de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En veritat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem indicat a l’article. No obstant això, com també hem assenyalat, en cas de comptar amb una servei puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran immediatament en contacte amb un advocat o un notari.