Gestoria en Betxí

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Betxí, que està a Comunitat Valenciana, actualment hi resideixen 5902 individus.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria assisteix a donar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un gestor col·legiat. Son, d’aquesta manera, una gran auxili a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. Així que, treballen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Betxí

A partir de la llei, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , detalla amb tot detall allò que és un gestor. És d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’unes dietes. Hi estan excloses de la seva competència, totes aquelles feines que demani una tècnica jurídica. Desgrat de, quan si són necessaris aquests reforços, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitat. Això és així, molts cops en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En recapitulació, un gestor el que farà per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Betxí

Encara que una gestoria correntment a més assesora, cal puntualitzar una sèrie de particularitats. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada tot just dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

I, per tenir al cap una mica més les coses diferents, cal dir que la funció fonamental d’una assessoria resideix a orientar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les carpetes principals són la fiscal, la laboral i la comptable. Així que, habitualment els assessors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus clients (mitjançant de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat principalment amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sense cessar informats els seus representats de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació cabdal, es demana ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. D’aquesta manera, s’han de aprovar les proves necessàries plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

A propòrit de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, tot i què es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar addicionalment amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de manifestar a tot córrer al Col·legi Professional corresponent. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió fora de del despatx, ho hauria de fer arribar al Col·legi. Consegüentment, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos auxiliars de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les normes que hem desgranat al principi. Amb tot i això, com també hem descrit, en cas de comptar amb una servei puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.