Gestoria en Binissalem

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Binissalem, emplaçada a Illes Balears, segons el darrer cens té 8143 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria ajuda a proveir serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un gestor col·legiat. Son, per això, una portentosa acompanyament a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Per tant, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Binissalem

Legalment, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , matisa amb tota claredat allò que és un gestor. És d’un professional encomanat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’una retribució. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles accions que requereixin una tècnica jurídica. Malgrat això, quan si requereixen aquests serveis, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitat. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En recapitulació, un gestor el que farà per nosaltres serà, per exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Binissalem

Tot i que una gestoria correntment també assesora, cal posar importància una sèrie de especialitats. En aquest cas, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada només dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per conèixer una mica més les coses diferents, cal dir que la funció principal d’una assessoria resideix a presentar les millors opcions als clients en un tema concret. Les àrees sobresortints són la fiscal, la laboral i la comptable. D’aquesta manera, correntment els gestors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus usuaris (a través de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut contínuament al dia els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència determinant, cal ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més elemental) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. D’aquesta manera, s’han de aprovar les proves corresponents marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Respecte a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Si bé es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar indistintament amb una seu física. En cas de desplaçament de domicili social, s’ha de advertir ràpidament al Col·legi Professional que toqui. També, si es realitzés qualsevol gestió fora de la seu, ho hauria de comunicar al Col·legi. De manera que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden tenir despatxos suplementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem descrit amb antelació. Això no obstant, com també hem descrit, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.