Gestoria en Binissalem

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Binissalem, emplaçada a Illes Balears, segons el darrer cens té 8143 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria ajuda a proveir¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, per aix√≤, una portentosa acompanyament a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per tant, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Binissalem

Legalment, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, matisa amb tota claredat all√≤ que √©s un gestor.¬†√Čs d’un professional encomanat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôuna retribuci√≥.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles accions que requereixin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Malgrat aix√≤, quan si requereixen aquests serveis, els gestors col¬∑laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, moltes vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Binissalem

Tot i que una gestoria correntment tamb√© assesora, cal posar import√†ncia una s√®rie de especialitats.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada nom√©s dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per con√®ixer una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ principal d’una assessoria resideix a presentar les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les √†rees sobresortints s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†D‚Äôaquesta manera, correntment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus usuaris (a trav√©s de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut cont√≠nuament al dia els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia determinant, cal ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s elemental) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†D‚Äôaquesta manera, s’han de aprovar les proves corresponents marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Respecte a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Si b√© es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar indistintament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de despla√ßament de domicili social, s’ha de advertir r√†pidament al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de la seu, ho hauria de comunicar al Col¬∑legi.¬†De manera que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos suplementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem descrit amb antelació. Això no obstant, com també hem descrit, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.