Gestoria en Blanes

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Blanes, que es troba a Catalunya, agafant el cens hi resideixen 40047 ve√Įns i ve√Įnes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria contribueix a procurar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠ que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, tantmateix, una espectacular suport a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠, actuen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Blanes

Segons l‚Äôordenament vigent, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, apunta amb tot detall all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional encomanat de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Queden fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que exigeixi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i aix√≤, quan si s√≥n necessaris aquests serveis, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol¬∑licitar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Blanes

Encara que una gestoria correntment tamb√© col¬∑labora, cal matisar una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada tot just dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per con√®ixer una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ important d’una assessoria consisteix a presentar les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les branques sobresortints s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ doncs, per sistema els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus representats (a trav√©s de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut constantment al dia els seus protegits de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia b√†siques, s‚Äôimpossa ser espanyol o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aleshores, s’han de aprovar les proves pertinents marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

A prop√≤rit de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar d‚Äôigual manera amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de alteraci√≥ de domicili social, s’ha de comunicar immediatament al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de del local, ho hauria de comunicar al Col¬∑legi.¬†En conseq√ľ√®ncia, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos complementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem enumerat abans. Per això, com també hem descrit, en cas de comptar amb una reforç puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran ràpidament en contacte amb un advocat o un notari.