Gestoria en Burjassot

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Burjassot, situada a Comunitat Valenciana, segons els cens hi resideixen 38433 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria assisteix a procurar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Per aix√≤, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aix√≠ doncs, una magnif√≠ca cobertura a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Igualment, treballen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Burjassot

A partir de la llei, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, explica amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†Es tracta d’un professional comanda de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun jornal.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles feines que exigeixi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Desgrat de, en el moment que si requereixen aquests refor√ßos, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En resum, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Burjassot

Tot i que una gestoria normalment a m√©s assisteix, cal puntualitzar una s√®rie de especialitats.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

I, per saber una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ fonamental d’una assessoria rau a exhortar les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les especialitats crucials s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aleshores, com a regla general els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus usuaris (a trav√©s de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense parar informats els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits determinant, es demana ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s curi√≥s) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per aix√≤, s’han de excedir les proves necess√†ries indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En refer√®ncia a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar d‚Äôigual manera amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de avisar a l‚Äôacte al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†Aix√≠ mateix, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de la seu, ho hauria de avisar al Col¬∑legi.¬†Conseg√ľentment, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden disposar despatxos addicionals de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem descrit més amunt. Tot amb tot, com també hem ressenyat, en cas de comptar amb una servei puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a tot córrer en contacte amb un advocat o un notari.