Gestoria en Burjassot

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Burjassot, situada a Comunitat Valenciana, segons els cens hi resideixen 38433 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria assisteix a procurar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Per això, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un gestor col·legiat. Suposen, així doncs, una magnifíca cobertura a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. Igualment, treballen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Burjassot

A partir de la llei, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , explica amb tot detall allò que és un gestor. Es tracta d’un professional comanda de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’un jornal. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles feines que exigeixi una tècnica jurídica. Desgrat de, en el moment que si requereixen aquests reforços, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitar-ho. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que farà per nosaltres serà, sense anar més lluny, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Burjassot

Tot i que una gestoria normalment a més assisteix, cal puntualitzar una sèrie de especialitats. En aquest cas, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada solament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

I, per saber una mica més les coses diferents, cal dir que la funció fonamental d’una assessoria rau a exhortar les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les especialitats crucials són la fiscal, la laboral i la comptable. Aleshores, com a regla general els assessors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus usuaris (a través de correus electrònics o telèfon) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat principalment amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sense parar informats els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits determinant, es demana ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Per això, s’han de excedir les proves necessàries indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

En referència a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, tot i què es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de canvi de domicili social, s’ha de avisar a l’acte al Col·legi Professional oportú. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió fora de la seu, ho hauria de avisar al Col·legi. Consegüentment, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden disposar despatxos addicionals de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem descrit més amunt. Tot amb tot, com també hem ressenyat, en cas de comptar amb una servei puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a tot córrer en contacte amb un advocat o un notari.