Gestoria en Calella

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Calella, que es troba a Catalunya, segons el darrer cens hi habiten 18627 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria t√© la missi√≥ de subministrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†D‚Äôaquesta manera, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aix√≠ que, una espectacular sosteniment a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†D‚Äôaquesta manera, faenegen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Calella

A partir de la llei, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, concreta amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encomanat de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d’uns honoraris.¬†Hi estan llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que necessitin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Si b√©, quan si requereixen aquests suports, els gestors col¬∑laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, moltes vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, posem per cas, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Calella

Encara que una gestoria usualment tamb√© fa d’assessorament, cal formular una s√®rie de particularitats.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria encarregada √ļnicament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

I, per explorar una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ important d’una assessoria rau a aconsellar les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les branques sobresortints s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Per tant, correntment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus clients (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat moltes vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense cessar al dia els seus usuaris de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits b√†siques, s‚Äôimpossa ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s curi√≥s) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aleshores, s’han de guanyar les proves necess√†ries plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Referent a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, encara que es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar igualment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de despla√ßament de domicili social, s’ha de manifestar a tot c√≥rrer al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†Aix√≠ mateix, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del despatx, ho hauria de notar al Col¬∑legi.¬†Per conseg√ľent, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han assenyalat amunt. Malgrat tot, com també hem enumerat, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de seguida en contacte amb un advocat o un notari.