Gestoria en Calvià

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Calvià, emplaçada a Illes Balears, agafant el cens hi resideixen 51774 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria s’utilitza per portar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un gestor col·legiat. Son, tantmateix, una increïble sosteniment a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Aleshores, faenegen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Calvià

De manera oficial, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , detalla amb tota claredat allò que és un gestor. Es tracta d’un professional comanda de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Hi estan llevades de la seva competència, totes aquelles tasques que requereixin una tècnica jurídica. Desgrat de, quan si requereixen aquests serveis, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden convidar en cas de necessitat. Això és així, molts cops en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, sense anar més lluny, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Calvià

Tot i que una gestoria normalment també assesora, cal especificar una sèrie de diferències. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada tot just dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

I, per descobrir una mica més les coses diferents, cal dir que la funció important d’una assessoria radica a avisar les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les disciplines més importants són la fiscal, la laboral i la comptable. Aleshores, correntment els assessors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus usuaris (mitjançant de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut a tot hora informats els seus usuaris de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apuntàvem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació bàsiques, cal ser espanyol o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Aleshores, s’han de superar les proves corresponents plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Envers a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i què es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de comunicar ràpidament al Col·legi Professional associat. A més, si es realitzés qualsevol gestió fora de la seu, ho hauria de fer arribar al Col·legi. Així doncs, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos complementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem enumerat amunt. No obstant això, com també hem assenyalat, en cas de comptar amb una implicació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.