Gestoria en Calvià

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Calvià, emplaçada a Illes Balears, agafant el cens hi resideixen 51774 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per portar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, tantmateix, una incre√Įble sosteniment a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aleshores, faenegen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Calvià

De manera oficial, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, detalla amb tota claredat all√≤ que √©s un gestor.¬†Es tracta d’un professional comanda de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Hi estan llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que requereixin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Desgrat de, quan si requereixen aquests serveis, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden convidar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En resum, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Calvià

Tot i que una gestoria normalment tamb√© assesora, cal especificar una s√®rie de difer√®ncies.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada tot just dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per descobrir una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ important d’una assessoria radica a avisar les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les disciplines m√©s importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aleshores, correntment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus usuaris (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut a tot hora informats els seus usuaris de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ b√†siques, cal ser espanyol o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aleshores, s’han de superar les proves corresponents plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Envers a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de alteraci√≥ de domicili social, s’ha de comunicar r√†pidament al Col¬∑legi Professional associat.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de la seu, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†Aix√≠ doncs, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos complementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem enumerat amunt. No obstant això, com també hem assenyalat, en cas de comptar amb una implicació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.