Gestoria en Camprodon

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Camprodon, emplaçada a Catalunya, segons el darrer cens hi resideixen 2261 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria contribueix a administrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Igualment, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, d‚Äôaquesta manera, una excel¬∑lent acompanyament a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†D‚Äôaquesta manera, actuen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Camprodon

De manera oficial, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, especifica amb tota claredat all√≤ que √©s un gestor.¬†√Čs d’un professional encarregat de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun estipendi.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles comandes que exigeixi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Malgrat aix√≤, en el moment que si s√≥n necessaris aquests suports, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, moltes vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En resum, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Camprodon

Encara que una gestoria ordin√†riament tamb√© ajuda, cal insistir una s√®rie de trets.¬†Per exemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria apoderada exclusivament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per con√®ixer una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ primera d’una assessoria radica a assessorar les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les branques importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Per tant, ordin√†riament els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus clients (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat moltes vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut cont√≠nuament al dia els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia b√†siques, es requereix ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s elemental) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per aix√≤, s’han de superar les proves obligat√≤ries marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Entorn de a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Aix√≤ no obstant es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de modificar de domicili social, s’ha de declarar corrents al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†Aix√≠ mateix, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de la seu, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†Conseg√ľentment, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos complementaris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Sí, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que s’han enumerat al principi. Però, com també hem indicat, en cas de comptar amb una reforç puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a continuació en contacte amb un advocat o un notari.