Gestoria en Canals

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Canals, ubicada a Comunitat Valenciana, segons el darrer cens compta amb 13941 individus.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria serveix per facilitar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un gestor col·legiat. Suposen, per tant, una meravellosa auxili a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. Aleshores, actuen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Canals

De manera oficial, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , evoca amb tot detall allò que són els gestors. És d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’una retribució. Hi estan excloses de la seva competència, totes aquelles tasques que calgui una tècnica jurídica. Això no obstant, en el moment que si calen aquests reforços, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de necessitat. Això és així, principalment en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En síntesi, un gestor el que farà per nosaltres serà, per exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Canals

Encara que una gestoria regularment a més ajuda, cal posar importància una sèrie de trets. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada de forma exclusiva dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

I, per tenir al cap una mica més les coses diferents, cal dir que la funció principal d’una assessoria rau a advertir les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les disciplines bàsiques són la fiscal, la laboral i la comptable. Per tant, regularment els gestors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus usuaris (a través de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut a tot hora informats els seus representats de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits bàsiques, es necessari ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més ressenyable) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així, s’han de passar les proves corresponents plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Envers a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Això no obstant es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una seu física. En cas de desplaçament de domicili social, s’ha de avisar de pressa al Col·legi Professional oportú. També, si es realitzés qualsevol gestió fora de la seu, ho hauria de comunicar al Col·legi. Per això, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos complementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem descrit abans. Tot i així, com també hem desgranat, en cas de comptar amb una cooperació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.