Gestoria en Canyelles

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Canyelles, emplaçada a Catalunya, agafant el cens té 7022 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria serveix per proveir serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar governada per un gestor col·legiat. Suposen, així doncs, una formidable cobertura a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Així, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Canyelles

Segons l’ordenament vigent, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , especifica amb tota claredat allò que són els gestors. Es tracta d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles tasques que exigeixi una tècnica jurídica. Tot i això, quan si calen aquests suports, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de necessitar-ho. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que farà per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Canyelles

Encara que una gestoria correntment a més ajuda, cal puntualitzar una sèrie de trets. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per la seva part, la gestoria com a tal estaria apoderada de forma exclusiva dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

I, per tenir al cap una mica més les coses diferents, cal dir que la funció primera d’una assessoria rau a proposar les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les carpetes més rellevants són la fiscal, la laboral i la comptable. Així, com a regla general els gestors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus usuaris (mitjançant de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sense cessar informats els seus clients de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència bàsic, es sol·licita ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més necessari) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Per això, s’han de superar les proves necessàries indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Amb relació a a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Si bé es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de desplaçament de domicili social, s’ha de declarar seguidament al Col·legi Professional que toqui. A més, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de del local, ho hauria de constar al Col·legi. En conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden obrir despatxos afegits de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem tractat més amunt. Amb tot i això, com també hem descrit, en cas de comptar amb una aportació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’acte en contacte amb un advocat o un notari.