Gestoria en Carlet

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Carlet, que es troba a Comunitat Valenciana, segons el darrer cens t√© 15527 ve√Įns i ve√Įnes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per proveir¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠ que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, aix√≠ que, una portentosa suport a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Igualment, actuen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Carlet

De manera oficial, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, detalla amb tot detall all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encarregat de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun jornal.¬†Queden fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que exigeixi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Desgrat de, en el moment que si calen aquests serveis, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol¬∑licitar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Carlet

Tot i que una gestoria habitualment a m√©s fa d’assessorament, cal especificar una s√®rie de difer√®ncies.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada nom√©s dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per indagar una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ fonamental d’una assessoria consisteix a advertir les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les branques b√†siques s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ que, habitualment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus usuaris (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut tothora al dia els seus clients de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia determinant, es necessari ser espanyol o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠ que, s’han de aprovar les proves obligat√≤ries plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En refer√®ncia a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar d‚Äôigual manera amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de comunicar a l‚Äôacte al Col¬∑legi Professional associat.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de del despatx, ho hauria de comunicar al Col¬∑legi.¬†Per conseg√ľent, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden disposar despatxos suplementaris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han ressenyat més amunt. Tot i així, com també hem tractat, en cas de comptar amb una reforç puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de forma immediata en contacte amb un advocat o un notari.