Gestoria en Castelló

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

El municipi de Castelló, antigament conegut com Castelló de la Ribera, ubicat a Comunitat Valenciana, segons els cens té 7239 habitants.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria t√© la missi√≥ de administrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†D‚Äôaquesta manera, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, d‚Äôaquesta manera, una extraordin√†ria ajuda a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per aix√≤, treballen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Castelló de la Ribera

Legalment, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, descriu amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†Es tracta d’un professional encomanat de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun jornal.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que demandi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Desgrat de, en el moment que si requereixen aquests serveis, els gestors col¬∑laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En conclusi√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Castelló de la Ribera

Tot i que una gestoria normalment a m√©s fa d’assessorament, cal emfatitzar una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria apoderada √ļnicament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per descobrir una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ fonamental d’una assessoria √©s a exhortar les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les √†rees fonamentals s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†D‚Äôaquesta manera, com a regla general els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus representats (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut de continu al dia els seus representats de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia cabdal, es demana ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s curi√≥s) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠ que, s’han de passar les proves obligat√≤ries plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En relaci√≥ amb a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, encara que es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar altrament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de alteraci√≥ de domicili social, s’ha de advertir seguidament al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de la seu, ho hauria de constar al Col¬∑legi.¬†Per aix√≤, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos accessoris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les exigències que s’han desgranat abans. Tot amb tot, com també hem desgranat, en cas de comptar amb una cooperació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran immediatament en contacte amb un advocat o un notari.