Gestoria en Catarroja

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Catarroja, situada a Comunitat Valenciana, segons el darrer cens compta amb 27035 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per subministrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Per aix√≤, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar encap√ßalada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, tantmateix, una espectacular contribuci√≥ a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠, actuen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Catarroja

A partir de la llei, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, especifica amb tota claredat all√≤ que √©s un gestor.¬†Es tracta d’un professional comanda de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d’uns honoraris.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que demani una t√®cnica jur√≠dica.¬†Si b√©, en el moment que si s√≥n necessaris aquests suports, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol¬∑licitar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En conclusi√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Catarroja

Tot i que una gestoria usualment tamb√© fa d’assessorament, cal posar en relleu una s√®rie de difer√®ncies.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†En la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada tot just dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per tenir al cap una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ fonamental d’una assessoria resideix a il¬∑lustrar les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les √†rees principals s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aleshores, normalment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus clients (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut tothora al dia els seus clients de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits principals, es necessari ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s curi√≥s) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†D‚Äôaquesta manera, s’han de aprovar les proves pertinents indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Respecte a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar d‚Äôigual manera amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de comunicar a continuaci√≥ al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de del local, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†Per aix√≤, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que hem descrit abans. Per això, com també hem enunciat, en cas de comptar amb una assistència puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran ràpidament en contacte amb un advocat o un notari.