Gestoria en Cerdanyola del Vallès

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Cerdanyola del Vallès, emplaçada a Catalunya, segons el darrer cens té 58747 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria serveix per proveir serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. D’aquesta manera, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un gestor col·legiat. Son, així doncs, una majestuosa ajut a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. Així que, faenegen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Cerdanyola del Vallès

Legalment, a l’article 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , detalla amb tot detall allò que és un gestor. És d’un professional comanda de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles comandes que demani una tècnica jurídica. Malgrat això, quan si calen aquests serveis, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden cridar en cas de ser necessari. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En recapitulació, un gestor el que farà per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Cerdanyola del Vallès

Tot i que una gestoria normalment també assesora, cal insistir una sèrie de trets. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada tot just dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

A més, per explorar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció sobresortint d’una assessoria consisteix a indicar les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les carpetes fonamentals són la fiscal, la laboral i la comptable. Per això, correntment els assessors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus protegits (a través de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat moltes vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut en tot moment informats els seus representats de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apuntàvem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència cabdal, s’exigeix ser espanyol o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Aleshores, s’han de superar les proves necessàries plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

En referència a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i això es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar addicionalment amb una seu física. En cas de desplaçament de domicili social, s’ha de advertir de pressa al Col·legi Professional associat. També, si es realitzés qualsevol gestió fora de del despatx, ho hauria de avisar al Col·legi. En conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos complementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que s’han tractat més amunt. Tanmateix, com també hem enunciat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran ràpidament en contacte amb un advocat o un notari.