Gestoria en Cervelló

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Cervelló, que està a Catalunya, actualment té 7151 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria s’utilitza per donar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un gestor col·legiat. Son, així doncs, una excel·lent contribució a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Així, treballen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Cervelló

De manera oficial, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , especifica amb tota claredat allò que és un gestor. És d’un professional encarregat de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’unes dietes. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles comandes que necessitin una tècnica jurídica. Això no obstant, quan si són necessaris aquests serveis, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden convidar en cas de necessitar-ho. Això és així, principalment en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que farà per nosaltres serà, per exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Cervelló

Tot i que una gestoria normalment a més assesora, cal destacar una sèrie de característiques. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada de forma exclusiva dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

A més, per indagar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció principal d’una assessoria rau a assessorar les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les disciplines sobresortints són la fiscal, la laboral i la comptable. Per això, ordinàriament els gestors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus clients (mitjançant de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut tothora informats els seus protegits de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència bàsic, s’impossa ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més elemental) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així, s’han de excedir les proves obligatòries plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Quant a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Malgrat això es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una seu física. En cas de modificar de domicili social, s’ha de avisar a tot córrer al Col·legi Professional associat. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió a fora de la seu, ho hauria de notar al Col·legi. En Conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos addicionals de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem ressenyat amb antelació. Tot i així, com també hem indicat, en cas de comptar amb una implicació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran corrents en contacte amb un advocat o un notari.