Gestoria en Cheste

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Cheste, situada a Comunitat Valenciana, ara mateix hi viuen 7255 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria assisteix a aportar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar dirigida per un gestor col·legiat. Suposen, així que, una majestuosa reforç a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Així que, actuen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Cheste

A partir de la llei, a l’article 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , il·lustra amb tota claredat allò que és un gestor. Es tracta d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Hi estan llevades de la seva competència, totes aquelles comandes que calgui una tècnica jurídica. Malgrat això, en el moment que si calen aquests serveis, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol·licitar en cas de necessitat. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que farà per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Cheste

Tot i que una gestoria correntment a més assisteix, cal emfatitzar una sèrie de especialitats. Per exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada només dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

A més, per indagar una mica més les diferències, cal dir que la funció important d’una assessoria resideix a presentar les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les disciplines més importants són la fiscal, la laboral i la comptable. D’aquesta manera, en general els gestors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus clients (a través de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut constantment al dia els seus usuaris de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació determinant, cal ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més ressenyable) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així, s’han de passar les proves pertinents indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Amb relació a a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, tot i què es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una seu física. En cas de canviar de domicili social, s’ha de avisar seguidament al Col·legi Professional que toqui. També, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de del despatx, ho hauria de notar al Col·legi. Així, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden obrir despatxos accessoris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les normes que hem desgranat al principi. Nogensmenys, com també hem descrit, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’acte en contacte amb un advocat o un notari.