Gestoria en Chiva

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Chiva, situada a Comunitat Valenciana, actualment compta amb 14167 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria s’utilitza per procurar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un gestor col·legiat. Son, aleshores, una majestuosa reforç a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Per tant, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Chiva

De forma oficial, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , descriu amb tota claredat allò que és un gestor. És d’un professional comanda de fer tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Queden excloses de la seva competència, totes aquelles comandes que calgui una tècnica jurídica. Tot i què, quan si són necessaris aquests suports, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de necessitar-ho. Això és així, principalment en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En síntesi, un gestor el que farà per nosaltres serà, sense anar més lluny, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Chiva

Encara que una gestoria com a regla general també fa d’assessorament, cal matisar una sèrie de particularitats. En aquest cas, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de temes fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada exclusivament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per llistar una mica més les diferències, cal dir que la funció rellevant d’una assessoria és a exhortar les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les disciplines crucials són la fiscal, la laboral i la comptable. Per tant, regularment els gestors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus representats (mitjançant de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat principalment amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sense parar informats els seus usuaris de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits cabdal, es sol·licita ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més elemental) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Per tant, s’han de passar les proves obligatòries plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

En referència a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, encara que es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de apuntar al moment al Col·legi Professional corresponent. Addicionalment, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de del despatx, ho hauria de notificar al Col·legi. En Conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden disposar despatxos accessoris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem ressenyat més amunt. Tanmateix, com també hem enumerat, en cas de comptar amb una aportació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de seguida en contacte amb un advocat o un notari.