Gestoria en Ciutadella de Menorca

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Ciutadella de Menorca, emplaçada a Illes Balears, segons les nostres dades hi habiten 29160 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria assisteix a facilitar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠ doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar regida per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, per tant, una sorprenent ajut a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aleshores, faenegen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Ciutadella

De forma oficial, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, evoca amb tot detall all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional comanda de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôunes dietes.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles accions que requereixin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i qu√®, en el moment que si calen aquests serveis, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En resum, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Ciutadella

Tot i que una gestoria com a regla general tamb√© assisteix, cal real√ßar una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada tan sols dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per indagar una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ primera d’una assessoria consisteix a assessorar les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les branques importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ doncs, ordin√†riament els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus representats (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat moltes vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut tothora informats els seus clients de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia principals, es sol¬∑licita ser espanyol o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s necessari) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per tant, s’han de aprovar les proves pertinents indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En relaci√≥ amb a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Tot i qu√® es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar indistintament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de modificar de domicili social, s’ha de apuntar a l‚Äôacte al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de la seu, ho hauria de notar al Col¬∑legi.¬†En Conseq√ľ√®ncia, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden disposar despatxos afegits de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que s’han descrit a l’article. Malgrat tot, com també hem descrit, en cas de comptar amb una cooperació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.