Gestoria en Cox

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Cox, situada a Comunitat Valenciana, actualment hi habiten 6411 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria contribueix a procurar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un gestor col·legiat. Son, així, una formidable suport a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. Per això, faenegen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Cox

Segons l’ordenament vigent, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , delimita amb tot detall allò que són els gestors. Es tracta d’un professional encarregat de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Queden fora de la seva competència, totes aquelles accions que necessitin una tècnica jurídica. Desgrat de, en el moment que si es necessiten aquests reforços, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de necessitat. Això és així, molts cops en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, sense anar més lluny, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Cox

Tot i que una gestoria habitualment a més ajuda, cal destacar una sèrie de trets. En aquest cas, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada solament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

I, per conèixer una mica més les coses diferents, cal dir que la funció principal d’una assessoria radica a orientar les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les especialitats superiors són la fiscal, la laboral i la comptable. Així que, usualment els assessors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus representats (mitjançant de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut a tot hora informats els seus usuaris de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació cabdal, es sol·licita ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més necessari) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Tantmateix, s’han de excedir les proves obligatòries indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Respecte a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, tot i què es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de canviar de domicili social, s’ha de declarar a tot córrer al Col·legi Professional oportú. A més, si es realitzés qualsevol gestió fora de la seu, ho hauria de fer arribar al Col·legi. En Conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden disposar despatxos suplementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que s’han assenyalat amb antelació. Tot amb tot, com també hem descrit, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’acte en contacte amb un advocat o un notari.