Gestoria en Cox

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Cox, situada a Comunitat Valenciana, actualment hi habiten 6411 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria contribueix a procurar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠ doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, aix√≠, una formidable suport a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per aix√≤, faenegen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Cox

Segons l‚Äôordenament vigent, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, delimita amb tot detall all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encarregat de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Queden fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles accions que necessitin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Desgrat de, en el moment que si es necessiten aquests refor√ßos, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En resum, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Cox

Tot i que una gestoria habitualment a m√©s ajuda, cal destacar una s√®rie de trets.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†En la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per con√®ixer una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ principal d’una assessoria radica a orientar les¬†millors opcions als usuaris¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les especialitats superiors s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ que, usualment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus representats (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut a tot hora informats els seus usuaris de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ cabdal, es sol¬∑licita ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s necessari) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Tantmateix, s’han de excedir les proves obligat√≤ries indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Respecte a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar d‚Äôigual manera amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canviar de domicili social, s’ha de declarar a tot c√≥rrer al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de la seu, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†En Conseq√ľ√®ncia, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden disposar despatxos suplementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que s’han assenyalat amb antelació. Tot amb tot, com també hem descrit, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’acte en contacte amb un advocat o un notari.