Gestoria en Dolores

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Dolores, empla√ßada a Comunitat Valenciana, segons el darrer cens hi viuen 7132 ve√Įns i ve√Įnes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per procurar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†D‚Äôaquesta manera, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar governada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, aix√≠ doncs, una sensacional acompanyament a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per aix√≤, actuen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Dolores

Segons la llei, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, delimita amb tot detall all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional comanda de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Queden excloses de la seva compet√®ncia, totes aquelles feines que calgui una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i qu√®, en el moment que si calen aquests serveis, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En resum, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Dolores

Encara que una gestoria com a regla general a m√©s fa d’assessorament, cal destacar una s√®rie de trets.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada tan sols dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per explorar una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ rellevant d’una assessoria rau a assistir les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les disciplines m√©s rellevants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ que, normalment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus usuaris (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense cessar al dia els seus clients de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ crucial, es demana ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per aix√≤, s’han de aprovar les proves corresponents plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Amb relaci√≥ a a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, encara que es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar altrament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de alteraci√≥ de domicili social, s’ha de avisar a tot c√≥rrer al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de la seu, ho hauria de notar al Col¬∑legi.¬†De manera que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos auxiliars de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi els requisits que s’han desgranat al principi. Així i tot, com també hem enunciat, en cas de comptar amb una servei puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran corrents en contacte amb un advocat o un notari.