Gestoria en El Masnou

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de El Masnou, que es troba a Catalunya, agafant el cens compta amb 23340 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria té la missió de procurar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un gestor col·legiat. Suposen, per tant, una excel·lent acompanyament a petites i mitjanes empreses, així com a autònoms sense treballadors a càrrec. Per això, faenegen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en El Masnou

Segons l’ordenament vigent, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , concreta amb tota claredat allò que és un gestor. Es tracta d’un professional encarregat de fer tràmits amb l’Administració, a canvi d’una retribució. Hi estan fora de la seva competència, totes aquelles comandes que exigeixi una tècnica jurídica. Tot i què, quan si requereixen aquests serveis, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden requerir en cas de necessitar-ho. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que farà per nosaltres serà, sense anar més lluny, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en El Masnou

Encara que una gestoria com a regla general a més col·labora, cal puntualitzar una sèrie de particularitats. Per exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada de forma exclusiva dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

A més, per descobrir una mica més les coses diferents, cal dir que la funció bàsica d’una assessoria resideix a exhortar les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les àrees bàsiques són la fiscal, la laboral i la comptable. Per tant, normalment els assessors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus clients (mitjançant de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat moltes vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sense parar informats els seus clients de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència crucial, cal ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així, s’han de superar les proves obligatòries marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Quant a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Això no obstant es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar addicionalment amb una seu física. En cas de canviar de domicili social, s’ha de avisar de seguida al Col·legi Professional associat. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de del despatx, ho hauria de constar al Col·legi. En conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden obrir despatxos conjunts de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han enunciat a l’article. Tot i així, com també hem desgranat, en cas de comptar amb una servei puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran corrents en contacte amb un advocat o un notari.