Gestoria en Es Castell

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Es Castell, emplaçada a Illes Balears, actualment té 7440 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per aportar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, per aix√≤, una extraordin√†ria cobertura a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠ que, actuen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Es Castell

Oficialment, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, evoca amb tot detall all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional encomanat de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d’uns honoraris.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles accions que necessitin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Aix√≤ no obstant, en el moment que si calen aquests refor√ßos, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, posem per cas, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Es Castell

Encara que una gestoria en general a m√©s col¬∑labora, cal ressaltar una s√®rie de difer√®ncies.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada tot just dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

I, per saber una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ principal d’una assessoria √©s a assistir les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les disciplines m√©s importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aleshores, usualment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus representats (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut a tot hora informats els seus protegits de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ determinant, s‚Äôimpossa ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Tantmateix, s’han de aprovar les proves obligat√≤ries plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Amb relaci√≥ a a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar igualment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de modificar de domicili social, s’ha de declarar a tot c√≥rrer al Col¬∑legi Professional associat.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del local, ho hauria de avisar al Col¬∑legi.¬†En Conseq√ľ√®ncia, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos afegits de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En veritat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que s’han enumerat amunt. Això no obstant, com també hem indicat, en cas de comptar amb una assistència puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de forma immediata en contacte amb un advocat o un notari.