Gestoria en Esplugues de Llobregat

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Esplugues de Llobregat, que es troba a Catalunya, segons els cens hi resideixen 46862 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria serveix per proporcionar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar encap√ßalada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, tantmateix, una indiscreptible cobertura a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠ que, actuen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Esplugues de Llobregat

A partir de la llei, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, especifica amb tota claredat all√≤ que √©s un gestor.¬†√Čs d’un professional comanda de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôuna retribuci√≥.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que calgui una t√®cnica jur√≠dica.¬†Aix√≤ no obstant, quan si calen aquests suports, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Esplugues de Llobregat

Tot i que una gestoria normalment tamb√© assisteix, cal matisar una s√®rie de especialitats.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria encarregada nom√©s dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per saber una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ superior d’una assessoria radica a proposar les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les especialitats fonamentals s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠, per sistema els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus protegits (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut de continu informats els seus usuaris de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ crucial, es sol¬∑licita ser espanyol o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s curi√≥s) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠ doncs, s’han de excedir les proves necess√†ries indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Amb relaci√≥ a a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Malgrat aix√≤ es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar addicionalment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de manifestar a l‚Äôinstant al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†Aix√≠ mateix, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de la seu, ho hauria de avisar al Col¬∑legi.¬†Aix√≠ doncs, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden obrir despatxos addicionals de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem enunciat abans. No obstant això, com també hem tractat, en cas de comptar amb una aportació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.