Gestoria en Foios

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Foios, situada a Comunitat Valenciana, oficialment hi viuen 6035 habitants.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria serveix per donar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Per tant, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar encapçalada per un gestor col·legiat. Suposen, així, una brutal reforç a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. D’aquesta manera, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Foios

Oficialment, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , formalitza amb tot detall allò que és un gestor. És d’un professional encarregat de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’uns honoraris. Queden fora de la seva competència, totes aquelles iniciatives que exigeixi una tècnica jurídica. Desgrat de, quan si es necessiten aquests serveis, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden requerir en cas de necessitar-ho. Això és així, principalment en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En recapitulació, un gestor el que farà per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Foios

Encara que una gestoria normalment a més assisteix, cal matisar una sèrie de característiques. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada únicament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per indagar una mica més les diferències, cal dir que la funció important d’una assessoria radica a orientar les millors opcions als clients en un tema concret. Les disciplines sobresortints són la fiscal, la laboral i la comptable. Per tant, regularment els gestors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus clients (mitjançant de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut de continu al dia els seus representats de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apuntàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits determinant, es necessari ser espanyol o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. D’aquesta manera, s’han de guanyar les proves obligatòries indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Envers a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i què es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar addicionalment amb una seu física. En cas de canvi de domicili social, s’ha de comunicar seguidament al Col·legi Professional oportú. Addicionalment, si es realitzés qualsevol gestió a fora de del despatx, ho hauria de avisar al Col·legi. Per consegüent, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden obrir despatxos afegits de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem indicat més amunt. Amb tot i això, com també hem tractat, en cas de comptar amb una assistència puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’acte en contacte amb un advocat o un notari.