Gestoria en Gandia

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Gandia, que està a Comunitat Valenciana, agafant el cens hi habiten 80020 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria serveix per subministrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar gestionada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aix√≠, una espectacular suport a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠, actuen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Gandia

Segons la llei, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, explica amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†√Čs d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôunes dietes.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que demandi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i aix√≤, quan si calen aquests serveis, els gestors col¬∑laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden derivar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Gandia

Encara que una gestoria normalment tamb√© col¬∑labora, cal emfatitzar una s√®rie de particularitats.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada tan sols dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per con√®ixer una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ important d’una assessoria √©s a orientar les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les carpetes sobresortints s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Per tant, per sistema els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus protegits (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut tothora al dia els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits b√†sic, s‚Äôimpossa ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s necessari) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠ que, s’han de superar les proves corresponents marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En relaci√≥ amb a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Si b√© es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar indistintament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de apuntar al moment al Col¬∑legi Professional associat.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de la seu, ho hauria de comunicar al Col¬∑legi.¬†De manera que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden disposar despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les exigències que s’han desgranat a l’article. Així i tot, com també hem tractat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran ràpidament en contacte amb un advocat o un notari.