Gestoria en l’Alcora

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de l’Alcora, emplaçada a Comunitat Valenciana, ara mateix hi habiten 11150 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria s’utilitza per facilitar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar governada per un gestor col·legiat. Suposen, així que, una gran cobertura a petites i mitjanes empreses, així com a autònoms sense treballadors a càrrec. Tantmateix, faenegen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en l’Alcora

De manera oficial, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , formula amb tot detall allò que són els gestors. Es tracta d’un professional encarregat de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Hi estan llevades de la seva competència, totes aquelles tasques que calgui una tècnica jurídica. Malgrat això, quan si es necessiten aquests serveis, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden impetrar en cas de ser necessari. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En síntesi, un gestor el que farà per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en l’Alcora

Encara que una gestoria correntment també fa d’assessorament, cal posar en relleu una sèrie de trets. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada tot just dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

A més, per explorar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció fonamental d’una assessoria rau a advertir les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les disciplines principals són la fiscal, la laboral i la comptable. Així que, per sistema els assessors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus representats (a través de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sense parar informats els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència determinant, cal ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així doncs, s’han de aprovar les proves obligatòries marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

A propòrit de a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, encara que es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una seu física. En cas de canviar de domicili social, s’ha de apuntar de seguida al Col·legi Professional associat. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió a fora de la seu, ho hauria de comunicar al Col·legi. Per consegüent, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden disposar despatxos complementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Sí, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han assenyalat abans. Així i tot, com també hem enunciat, en cas de comptar amb una implicació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a continuació en contacte amb un advocat o un notari.