Gestoria en l’Alfàs del Pi

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de l’Alfàs del Pi, situada a Comunitat Valenciana, ara mateix hi viuen 21011 individus.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria serveix per aportar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Per tant, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar dirigida per un gestor col·legiat. Suposen, tantmateix, una majestuosa contribució a petites i mitjanes empreses, així com a autònoms sense treballadors a càrrec. Per això, faenegen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en l’Alfàs del Pi

A partir de la llei, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , defineix amb tot detall allò que és un gestor. Es tracta d’un professional comanda de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Queden fora de la seva competència, totes aquelles accions que exigeixi una tècnica jurídica. Això no obstant, quan si requereixen aquests reforços, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de necessitat. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En recapitulació, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en l’Alfàs del Pi

Encara que una gestoria normalment a més ajuda, cal formular una sèrie de particularitats. En aquest cas, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de temes fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada només dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per descobrir una mica més les diferències, cal dir que la funció rellevant d’una assessoria consisteix a assessorar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les carpetes més importants són la fiscal, la laboral i la comptable. D’aquesta manera, per sistema els gestors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus clients (a través de correus electrònics o telèfon) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut tothora al dia els seus clients de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apuntàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació determinant, s’impossa ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Aleshores, s’han de excedir les proves necessàries indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Referent a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Això no obstant es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar altrament amb una seu física. En cas de desplaçament de domicili social, s’ha de advertir ràpidament al Col·legi Professional que toqui. Addicionalment, si es realitzés qualsevol gestió fora de del local, ho hauria de fer arribar al Col·legi. Així, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden tenir despatxos addicionals de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que s’han assenyalat amunt. Però, com també hem descrit, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de forma immediata en contacte amb un advocat o un notari.