Gestoria en Llançà

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Llançà, que es troba a Catalunya, segons els cens hi viuen 5000 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria té la missió de portar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Igualment, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar governada per un gestor col·legiat. Suposen, d’aquesta manera, una sorprenent ajut a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. Així que, actuen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Llançà

De manera oficial, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , apunta amb tota claredat allò que és un gestor. Es tracta d’un professional encomanat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’uns honoraris. Queden excloses de la seva competència, totes aquelles feines que demani una tècnica jurídica. Desgrat de, quan si calen aquests reforços, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de ser necessari. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En síntesi, un gestor el que farà per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Llançà

Tot i que una gestoria ordinàriament a més assesora, cal puntualitzar una sèrie de trets. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada de forma exclusiva dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

I, per conèixer una mica més les coses diferents, cal dir que la funció principal d’una assessoria radica a indicar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les especialitats més rellevants són la fiscal, la laboral i la comptable. Tantmateix, en general els gestors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus usuaris (a través de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat moltes vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sempre informats els seus representats de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits bàsiques, es sol·licita ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així, s’han de passar les proves pertinents plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Envers a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Malgrat això es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar altrament amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de avisar seguidament al Col·legi Professional associat. També, si es realitzés qualsevol gestió a fora de del despatx, ho hauria de notar al Col·legi. En Conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos addicionals de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Sí, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem tractat amb antelació. Per això, com també hem tractat, en cas de comptar amb una assistència puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’instant en contacte amb un advocat o un notari.