Gestoria en Lleida

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Lleida, que es troba a Catalunya, segons els cens compta amb 135919 veïns i veïnes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria contribueix a portar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un gestor col·legiat. Son, així que, una meravellosa assistència a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Per tant, actuen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Lleida

De forma oficial, a l’article 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , formalitza amb tot detall allò que és un gestor. Es tracta d’un professional comanda de tramitar amb l’Administració, a canvi d’una retribució. Hi estan llevades de la seva competència, totes aquelles accions que calgui una tècnica jurídica. Desgrat de, en el moment que si són necessaris aquests serveis, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de necessitat. Això és així, principalment en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, per exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Lleida

Tot i que una gestoria correntment també assesora, cal formular una sèrie de característiques. En aquest cas, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada només dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

A més, per explorar una mica més les diferències, cal dir que la funció sobresortint d’una assessoria consisteix a aconsellar les millors opcions als clients en un tema concret. Les àrees importants són la fiscal, la laboral i la comptable. Per tant, en general els assessors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus clients (mitjançant de correus electrònics o telèfon) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat moltes vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sempre informats els seus clients de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits bàsic, es necessari ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més ressenyable) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així que, s’han de superar les proves corresponents plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

A propòrit de a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, encara que es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de apuntar immediatament al Col·legi Professional oportú. Addicionalment, si es realitzés qualsevol gestió fora de la seu, ho hauria de constar al Col·legi. Consegüentment, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden disposar despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En veritat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem tractat amb antelació. Per això, com també hem ressenyat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’acte en contacte amb un advocat o un notari.