Gestoria en L’Olleria

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de L’Olleria, ubicada a Comunitat Valenciana, oficialment compta amb 7648 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria serveix per portar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†D‚Äôaquesta manera, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, tantmateix, una brutal col¬∑laboraci√≥ a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Tantmateix, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Qu√® √©s una gestoria i com trobar-la en L’Olleria

Segons l‚Äôordenament vigent, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, formalitza amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†√Čs d’un professional comanda de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles accions que requereixin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i qu√®, quan si calen aquests suports, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol¬∑licitar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Difer√®ncies entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gesti√≥ en L’Olleria

Encara que una gestoria habitualment a m√©s fa d’assessorament, cal ressaltar una s√®rie de difer√®ncies.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†En la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada tan sols dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per llistar una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ principal d’una assessoria √©s a exhortar les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les carpetes importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aleshores, habitualment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus protegits (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut a tot hora al dia els seus representats de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia b√†sic, es sol¬∑licita ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s elemental) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠ doncs, s’han de superar les proves corresponents marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Envers a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar d‚Äôigual manera amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canviar de domicili social, s’ha de manifestar a continuaci√≥ al Col¬∑legi Professional associat.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del despatx, ho hauria de comunicar al Col¬∑legi.¬†Aix√≠, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden disposar despatxos afegits de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han enumerat abans. No obstant això, com també hem indicat, en cas de comptar amb una assistència puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de seguida en contacte amb un advocat o un notari.