Gestoria en Manises

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Manises, que es troba a Comunitat Valenciana, ara mateix hi habiten 30508 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria s’utilitza per proveir serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un gestor col·legiat. Suposen, així, una indiscreptible ajut a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Igualment, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Manises

De manera oficial, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , descriu amb tota claredat allò que és un gestor. Es tracta d’un professional comanda de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Hi estan excloses de la seva competència, totes aquelles comandes que demani una tècnica jurídica. Malgrat això, en el moment que si es necessiten aquests serveis, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden convidar en cas de necessitat. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que farà per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Manises

Tot i que una gestoria normalment a més fa costat, cal ressaltar una sèrie de característiques. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada exclusivament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per conèixer una mica més les diferències, cal dir que la funció fonamental d’una assessoria radica a advertir les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les disciplines sobresortints són la fiscal, la laboral i la comptable. D’aquesta manera, en general els gestors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus representats (mitjançant de correus electrònics o telèfon) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat principalment amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut constantment al dia els seus representats de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem més amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació bàsiques, es requereix ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més ressenyable) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Aleshores, s’han de guanyar les proves obligatòries marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

En referència a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Si bé es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una seu física. En cas de modificar de domicili social, s’ha de advertir al moment al Col·legi Professional corresponent. A més, si es realitzés qualsevol gestió a fora de del despatx, ho hauria de comunicar al Col·legi. En Conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden disposar despatxos adjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En veritat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que s’han desgranat abans. No obstant això, com també hem indicat, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’instant en contacte amb un advocat o un notari.