Gestoria en Marratxí

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Marratxí, ubicada a Illes Balears, oficialment té 33348 individus.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per aportar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠ que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, aleshores, una notable col¬∑laboraci√≥ a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†D‚Äôaquesta manera, faenegen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Marratxí

A partir de la llei, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, il¬∑lustra amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encomanat de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun jornal.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles accions que necessitin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i qu√®, quan si s√≥n necessaris aquests refor√ßos, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Marratxí

Encara que una gestoria usualment a m√©s col¬∑labora, cal posar en relleu una s√®rie de trets.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

I, per descobrir una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ sobresortint d’una assessoria resideix a aconsellar les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les carpetes importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ doncs, usualment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus clients (a trav√©s de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut cont√≠nuament al dia els seus usuaris de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits b√†siques, es necessari ser espanyol o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠ doncs, s’han de guanyar les proves corresponents indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Entorn de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Malgrat aix√≤ es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de alteraci√≥ de domicili social, s’ha de comunicar seguidament al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†Aix√≠ mateix, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de del despatx, ho hauria de notificar al Col¬∑legi.¬†De manera que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos accessoris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que hem tractat abans. Això no obstant, com també hem puntualitzat, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran immediatament en contacte amb un advocat o un notari.