Gestoria en Marratxí

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Marratxí, ubicada a Illes Balears, oficialment té 33348 individus.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria s’utilitza per aportar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un gestor col·legiat. Son, aleshores, una notable col·laboració a petites i mitjanes empreses, així com a autònoms sense treballadors a càrrec. D’aquesta manera, faenegen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Marratxí

A partir de la llei, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , il·lustra amb tota claredat allò que són els gestors. Es tracta d’un professional encomanat de fer tràmits amb l’Administració, a canvi d’un jornal. Hi estan fora de la seva competència, totes aquelles accions que necessitin una tècnica jurídica. Tot i què, quan si són necessaris aquests reforços, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitat. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En síntesi, un gestor el que farà per nosaltres serà, per exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Marratxí

Encara que una gestoria usualment a més col·labora, cal posar en relleu una sèrie de trets. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada solament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

I, per descobrir una mica més les coses diferents, cal dir que la funció sobresortint d’una assessoria resideix a aconsellar les millors opcions als clients en un tema concret. Les carpetes importants són la fiscal, la laboral i la comptable. Així doncs, usualment els gestors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus clients (a través de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut contínuament al dia els seus usuaris de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits bàsiques, es necessari ser espanyol o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així doncs, s’han de guanyar les proves corresponents indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Entorn de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Malgrat això es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de comunicar seguidament al Col·legi Professional corresponent. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió a fora de del despatx, ho hauria de notificar al Col·legi. De manera que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos accessoris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que hem tractat abans. Això no obstant, com també hem puntualitzat, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran immediatament en contacte amb un advocat o un notari.