Gestoria en Martorell

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Martorell, emplaçada a Catalunya, segons el darrer cens hi resideixen 26681 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria contribueix a facilitar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar governada per un gestor col·legiat. Suposen, tantmateix, una excel·lent ajut a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. Aleshores, treballen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Martorell

Segons la llei, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , especifica amb tot detall allò que és un gestor. És d’un professional comanda de tramitar amb l’Administració, a canvi d’uns honoraris. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles iniciatives que demani una tècnica jurídica. Tot i què, en el moment que si calen aquests suports, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden cridar en cas de ser necessari. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En síntesi, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, sense anar més lluny, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Martorell

Encara que una gestoria normalment a més fa costat, cal insistir una sèrie de diferències. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada solament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

I, per explorar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció superior d’una assessoria és a aconsellar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les àrees més importants són la fiscal, la laboral i la comptable. Per tant, en general els gestors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus protegits (a través de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut contínuament informats els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem més amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits cabdal, es necessari ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Per tant, s’han de guanyar les proves pertinents marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Entorn de a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, encara que es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar indistintament amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de declarar a continuació al Col·legi Professional que toqui. També, si es realitzés qualsevol gestió fora de la seu, ho hauria de avisar al Col·legi. Per això, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden disposar despatxos complementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han descrit abans. Així i tot, com també hem descrit, en cas de comptar amb una servei puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.